perjantai 24. syyskuuta 2010

Flamingo

Valokuva puuttuu. Flamingoja ei usein näe näillä leveysasteilla. Olisin tietysti voinut ottaa kuvan itsestäni. Uudet oppilaani kertoivat luokittelevansa ihmisiä eläinten mukaan. Sanoin, etten minä välitä tietää, mikä eläin minä heidän mielestään olisin. Kertoivat kuitenkin silti, että minä olisin heidän mielestään flamingo. Olen ilmeisesti helppo luokiteltava tai sitten he olivat miettineet asian jo valmiiksi, koska päätelmä tuli niin nopeasti. En tiedä, mitä se tarkoittaa, eikä internetkään näytä asiassa auttavan. Olisin tietysti voinut kysyä, mutta en viitsinyt. En ollut tänään valmistautunut luennolle sillä asenteella, että minusta tehtäisiin julkinen persoonallisuus- /käyttäytymisanalyysi. En ainakaan vielä neljän 50 min. luennon perusteella. ;-D Kaikenlaista. Naureskelen määritelmälle olettaen, etteivät he olisi sanoneet sitä ääneen, jos se tarkoittaisi jotakin ihan kummallista.

Työviikko oli aikamoinen koetus. Eläinjuttu sopi siihen hauskaksi loppukevennykseksi. Tämä flamingo lentää nyt viikonlopun viettoon. Hyvää viikonloppua kaikille, mitä eläimiä sitten olisittekaan!

2 kommenttia:

  1. Minä itse toivoisin olevani kissa, mieluiten harmaa siamilainen.
    Minun on sanottu tuovan mieleen mm. hillerin, ketun ja mikä se on se Ice Age -elokuvan tyyppi jolla on se pähkinä...?

    VastaaPoista
  2. Mä en Ice Age-hahmoista muita muistakaan, kuin sen hahmon ilmeen, kun sillä on se pähkinä etutassuissaan. ;-) Mä en ole ikinä edes ajatellut koko eläinasiaa, siksi se niin huvitti.

    VastaaPoista