sunnuntai 10. tammikuuta 2016

The ridiculous back-and-forth




Perjantaina sain osakseni hiukan naureskelua, kun kirpputorilöytöni paljastuivat. Myönnän, että kyllähän se aika sekalainen kokoelma käsin valettuja ruukkuja ja purkkeja oli. Mutta eihän sille mitään mahda, että nyt sattui vain löytymään useampi sellainen, joita ajattelin tarvitsevani aika pian. Itseasiassa olin jo miettinyt, että kun joulunpunainen lähtee, niin tilalle tulee ainakin violettia, joten kukkavaasi oli kätevä löytö. Sitten näin nuo mustat purkit 30c/kpl, joten sitten olikin selvä, että violetin seuraksi tulee vaaleanpunaista ja mustavalkoista. Tyynynpäällisiä vaihtaessani huomasin, että ai niin, tuon ilmapalloviltin taustahan on mustavalkoista. Jeps, hyvin kävi löytöjen kanssa. Eilisen siivousoperaation jälkeen mies lupasi viedä muutaman pussillisen tavaraa kirpparille odotellessaan tyttöä tanssitunnilta. Silloin teini sai taas hyvät naurut vuorostaan sitä, että meillä äiti kantaa kirpparilta tavaraa kotiin ja papa vie niitä sinne takaisin. Mistä lie se sellaista on keksinyt!?! No, joskus kannattaa vaan naureskella mukana.

----

When our daughter saw my second-hand findings on Friday evening, she was rather amuzed as she could almost not believe that I had bought such a collection of weird hand-made pots. My defense was that I would have regretted it, had I not bought them. My Post-Christmas-Red-Plan was to go for purple, so this flower vase was going to go perfectly with that. Then I saw two black pots and knew instantaneously that purple will combine with black and white (and then some pink to cheer the combination up). Once I removed the red cushion covers and put the others on, I noticed that my balloon blanket has black and white stripes on the back. Yes, I knew the pots would be useful! Yesterday I made couple of bags ready to be taken to the second hand shop. My husband promised to take them there as he was planning to get some missing groceries while waiting during our daughter's dance lesson. Our teen noticed that there's bit of a funny pattern in all these happenings and claimed that Mom keeps bringing stuff home from the second hand shop and Dad keeps taking it back... wonder where she got that one?!!   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti