perjantai 1. heinäkuuta 2011

Kumpparit



Ostin itselleni alennusmyynneistä kumpparit. Olin etsinyt tavallisia balleriinoja (en niinkään muotisyistä, kuin ihan käytännön tarpeen vuoksi) ja nyt kenkäkaupassa oli eri värisiä kumisia balleriinoja aletarroineen. Sisällä on nahkapohja, joten lopputulos ei ole yhtä hikinen kuin voisi kuvitella. Hintaa kaunokaisilla oli enää vain 10€. Sen enempää en olisi muovikengistä maksanutkaan (muistanette antipatiani crockseja kohtaan).

Olen valmis kesää varten. Sain aamusta valmiiksi vielä viimeiset työjutut. Nyt kun on sopivat mökkikengätkin, satoi tai paistoi, mikään ei enää estä lomalle lähtemistä.

2 kommenttia:

  1. no nyt oon kyllä kade. nauti tossuista! toivottavasti tulee sopivasti vettä, että pääset testaamaan ominaisuudet tositilanteessa :)

    VastaaPoista
  2. En mä nyt ihan sadetta toivo, mutta olen valmis, jos niin sattuu käymään. Tai jos putoan vaikka veneestä, niin eipähän tarvitse pelätä, että kengät menisi pilalle. Sitten voi kai varoa kampausta (sehän mulla yleensä onkin niin hienona!?!???) tai jotakin, että voi hienona naisena silti sanoa iik. ;) Sä olisit kyllä tykännyt violeteista. :) Niitä ei ollut enää kaikissa kokonumeroissa jäljellä.

    VastaaPoista